Countrylivingintheciity

Påsken 2014

Publicerad 2014-04-19 14:55:33 i Allmänt,

Vad skönt när vi alla är friska samtidigt och får vara lediga och äta gott! Jag älskar ju högtider och påsken är ju inget undantag. Vi har varit på bio (första gången inne i stan för barnen) tittat på körbärsblommorna i Kungsträdgården, fast det var väl mest för min skull, samt varit ute och gjort en massa annat.
 
Här kommer några foton på vår påsk:
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas att ni alla fast det bra hur ni än valt att fira.
 

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2014-04-19 21:15:43

Så mysigt det ser ut! Här har jag tappat rösten, dottern opererat en tå och är sängliggande och mannen jobbar... Men påskägg kan en ju ha ändå...

Postat av: Marre

Publicerad 2014-04-19 22:44:20

Ser ut som en härlig perfekt påsk. Körsbärsträd är så vackra!

Postat av: Ergo sum

Publicerad 2014-04-19 23:44:43

Vilken härlig helg!! *ler* Är det din stora son som sitter till vänster på fotot? RUSKIGT lik dig!! Hoppas ni får en fortsatt fin påsk!

Vad trevligt ni hade det i Eskilstuna - har aldrig varit där själv, men det såg trevligt ut.

Apropå ditt inlägg om tiggeri. Jag ger alltid pengar om jag har. Falkenberg, som är en liten stad, har inte lika många tiggare som finns i storstäder, men jag ger de som finns här. När jag är utomlands agerar jag inte likadant, jag ger inte till alla och särskilt inte pengar då. Men för mig känns det bättre att ge. Oavsett anledningen till varför de sitter där. Sedan arbetar jag ju mycket politiskt också för att man i Europa skall hjälpa sina medborgare ur den djupaste fattigdomen.

Kramar till dig och dina tre killar!

Postat av: Eva

Publicerad 2014-04-20 09:20:14

oj va härligt och fint är glad för din skull njut o ha det gott denna påskdag kram

Postat av: Millans Värld

Publicerad 2014-04-20 09:41:26

Åh så härligt det ser ut.
Förstår att du njuter.
Ha det fortsatt fint!
Kram

Postat av: Paula´s Blogg

Publicerad 2014-04-23 09:03:12

Vad härligt det ser ut!
Här har vi också haft fint väder...lördagskvällen påskbrasan. På påskdagen ut o äta :)

Ha en fortsatt bra vecka!

Kram

Postat av: Charlotte

Publicerad 2014-04-23 17:46:20

Härliga påskbilder! Såg ut som en toppenhelg! :)
Här var det fullt upp med familjemiddagar och varma soliga dagar.
Kram!

Postat av: Synskadad fyrabarnsmamma

Publicerad 2014-04-23 19:39:03

Det låter som du har haft en jättefin påsk :)
Jag håller med tycker också om högtider
Ha en fortsatt bra onsdagskväll en massa kramar till dig

Postat av: Eva

Publicerad 2014-04-26 09:44:37

Hej på dig ...hoppas allt är bra o du får en skön helg kramen

Postat av: Eva

Publicerad 2014-04-30 09:15:34

önskar dig en härlig valborg kram

Svar: Tack detsamma!
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela