Countrylivingintheciity

Redo för veckans sista arbetsdag

Publicerad 2013-12-06 08:33:53 i Allmänt,

 
Då har jag kommit fram till jobbet igen. Känns som jag nyss lämnade det ju. Det är alldeles tyst i kontorslandskapet. På fredagar kommer alla in extra sent eftersom frukosten dukas upp först vid nio.
 
Själv har jag dukat upp kaffe, juice och en macka framför datorn. En massa krångliga mail har kommit in under natten som jag måste försöka reda ut. Hoppas det blir lugnare på eftermiddagen.
 
Kram på er!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2013-12-06 09:21:39

Önskar dig en skön och härlig helg! Hoppas du inte blir insnöad av Sven! Kram

Svar: Haha nej det blev jag inte. Och nu verkar ju all snö försvinna idag. Det är inte så kul med slask, hoppas det blir lite snö och lagom kallt till helgen :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Eva

Publicerad 2013-12-07 10:35:09

LÅter som en skönt jobb & en fin bild ...men grattis till din kille va skoj ...har inte hunnit att sätta mig o skriva mailet till dig men i morgon skall jag då är jag ledig o hemma kram

Postat av: Freja

Publicerad 2013-12-08 19:14:02

Hoppas din fredag på jobbet blev bra och att helgen varit härlig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela