Countrylivingintheciity

Laserdome med barnen

Publicerad 2014-09-27 09:22:00 i Allmänt,

Åh jag måste bara bjuda på dessa härliga bilder på barnen och deras vänner när vi åkte in till stan och de fick spela Laserdome. Det kostar bara 130 kr per person och då ingår 2 spel a 15 min som räcker gott och väl.
 
Jag hade ett erbjudande från Groupon så det blev ännu billigare än så. Barnen hade så himla kul så det här rekommenderar jag verkligen alla att prova på. Det finns flera men detta låg på Markvardsgatan 16. (Nära Sveavägen). Personalen var jättetrevliga där.
 
Här har vi ett par förväntansfulla barn som väntar på pendeltåget:
 
 
 
 
 

Framme!
 
 
 

 

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2014-09-27 20:30:42

Åhh, så kul! Alldeles för länge sedan jag var och pangade på ett laserdome!

Postat av: Millans Värld

Publicerad 2014-09-29 09:43:17

Så roligt för barnen.
Själv har jag aldrig provat!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela