Countrylivingintheciity

Det blev visst ett långt blogg-uppehåll

Publicerad 2014-05-04 17:54:00 i Allmänt,

Grymt tråkigt att det blev såhär långt uppehåll men jag har jobbat jättehårt på jobbet och inte haft tid eller ork för bloggen. Det är inte kul när det blir så eftersom jag saknar er bloggvänner och så känns det så skönt att skriva av sig.
 
Det är ju roligt att vara på ett jobb som befinner sig i uppgång och få vara en del av det men ibland känns det som om inte helgerna räcker för att varva ner innan det är dags igen.
 
Här kommer i alla fall några härliga bilder som jag tog för någon vecka när jag och killen blev inspirerade av burgarna på Texas long horn: http://www.texaslonghorn.se/restaurant/sickla/dinner/
 
Jag tog en Blue Cheese and Bacon och han gjorde en Ranch.
 
 

Då var det ju mycket varmare ute än vad det är nu men jag hoppas att det vänder snart så vi kan ut och grilla på altanen igen!
 

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2014-05-05 00:37:49

Ibland behöver livet få ta tid från bloggen, det är OK, vi är kvar! Jag kollar in varje dag och har tyckt det varit lite mysigt att din påsk räckte så länge!

Svar: Vad bra att du känner så :)Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Eva

Publicerad 2014-05-05 09:27:24

Ja det var på tiden du kom tillbaka :) ja jag vet hur det är som Freja säger vi är kvar ..super mysigt där du grillar o gott är det ...ha en skön dag kram

Svar: Tack, vilken tur jag har som har er kvar! Men nu har jag i alla fall bloggat igen och snart är jag ikapp med tiden! :)Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: ergo sum

Publicerad 2014-05-05 23:01:07

Kan bara instämma i föregående talares kommentar. Skönt att du mår väl och att jobbet känns kul. Vi är kvar här!

Kram

Svar: Vilken tur! :) Tack!
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela