Countrylivingintheciity

Sonen får besök

Publicerad 2014-07-14 14:52:00 i Allmänt,

 
Igår fick sonen besök av sin f.d. klasskompis. De såg så söta ut när de lekte ihop och pratade om saker som de tycker är viktigt. Som spel och mobiltelefoner och skolan och sånt.
 

Kompisen var här från 10-14 och de hann med en massa saker. Som att klättra i träd efter körsbär. Spela två olika spel, äta lunch, bada och se på film.
 
 

 
Efteråt var jag ganska trött och killarna var väldigt glada. Jag fasar för hur jag ska hinna med mitt jobb när jag blir trött av såhär lite. Det blir att jag städar lite hemma och plockar i trädgården och sen är jag helst slut. Är det såhär för er med under semestern?
 
 

Kommentarer

Postat av: Marre

Publicerad 2014-07-14 20:46:02

Ja, jag känner igen mig i detta att orka (i mitt tycke) alldeles för lite! Vad härligt det ser ut där ni bor!

Postat av: Freja

Publicerad 2014-07-14 21:00:38

Jag orkar absolut ingenting än, det här tillfrisknandet går löjligt långsamt...

Svar: Ja det förstår jag. Men det får ta sin tid det tar. Och det som inte fattar det kan dra ;)
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Jane

Publicerad 2014-07-15 09:18:27

Hallå Tjejen!!!
Vad gullig du är som frågar.
Det har hänt massor av saker här hos mig både bra och lite knepiga.
Vi kan ju ta det på mail senare.
Det kommer att bli kanon med utbyggnaden.
Ditt torp är såååå mysigt.
Stor kram / Jane

Svar: Ja maila mig gärna när du kan. Jag är intresserad av vad som har hänt. Du brukade ju blogga så ofta och sen försvann du. Jag har lagt upp foton på före och efter utbyggnaden i bloggen om du vill titta.Jag trivs så bra! :)
Kram!!!!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-07-15 10:36:19

God förmiddag ....ja nu har jag inte barnen hemma men det är väl så det är :) men du får strunta i städ o koppla av i stället åh jag vill gärna se dina grekland bilder kram

Postat av: Eva

Publicerad 2014-07-15 10:36:54

det var jag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela