Countrylivingintheciity

Shopping

Publicerad 2014-07-13 11:28:11 i Allmänt,

Igår skulle jag och lillkillen hänga med fästmannen och shoppa. Vi åkte till Sickla och började med en kaffedryck och en smoothie till oss vuxna.
 
 
 
Och en jättemuffins till lillkillen:
 
 
Men sen gick det bara utför. Inga kläder hittade vi till fästmanenen men desto mer till lilla killen:
 
 
 
 
 
 


Dagen avslutade vi med bio. Min son var väldigt glad och sprallig när han somnade.
Tyvärr åker min fästman iväg med sin familj till ett Outlet idag för att leta efter fler kläder.
Själv är jag hemma med yngste sonen och hans kompis och roas över hur kul småkillar verkligen kan ha.
Fler bilder på detta kommer imorgon ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2014-07-13 23:28:08

Kul att få ett livstecken från dig, hoppas sommaren är bra!

Svar: Du ser mej ju hela tiden på FB :)) Jag kombinerar ju den som Instagram till säkert en dels förbannelse ;) kram
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Paula´s Blogg

Publicerad 2014-07-14 08:28:54

Här kommer nya länken då du klickar på mitt namn :) Har en ny bloggaddress :)

Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-07-14 10:15:17

åh jag som ville se bilder :) vad heter du på fb? är inte så aktiv där men ändå kram har du instagram?

Svar: Eftersom jag har haft problem med en del människor som inte är så trevliga har jag dolt min sida. Men ger du mej ditt namn så kan jag istället lägga till dej! Kram! (Och imorgon kommer Greklandsbilderna)
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela