Countrylivingintheciity

Bebis-besök

Publicerad 2014-07-18 20:00:29 i Allmänt,

 
Idag blev jag bjuden på lunch hos min kompis M. Det var jättekul att träffas som alltid och jag fick gosa lite med hennes yngsta dotter som är en riktig glad tjej.
 
 
Efter lunchen tog vi bilarna till en park där barnen kunde leka (och jag sola) lite.
 
 
Tog ett riktigt fint foto på mej i bikini där brännan börjar bli jämnare. men den vågar jag nog inte lämna ut ;)
 

Här sitter M och jag på en bänk medan min yngste son klarar sig själv.
 

 
Efter vi varit hos M, som även tyckte jag skulle kontakta hennes kompis A (låter som en bra idé för hennes son är stor och det kan vara kul att ha någon att gå på bio och se tjejfilmer med) så övade jag och sonen på att åka lokaltrafik.
 
Så idag blev första gången han åkte buss själv. han övade på att ta sig hem både till mej och till sin pappa och gick även sträckan hem till mej själv. Jag kan ju inte säga att det gick lysande. han är ju van att jag ser efter honom hela tiden så han var nära att missa en station. Men det som inte dödar härdar ;) Och själv tyckte han att det gick bra.
 
 

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2014-07-18 22:41:12

Kanonviktigt att träna barnen i att kunna fixa saker själv, bra gjort av sonen! (och dig)

Postat av: Therese

Publicerad 2014-07-19 11:29:05

Vilken sötnos! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela