Countrylivingintheciity

Shopping och bakning

Publicerad 2014-04-05 17:58:06 i Allmänt,

 
Var förbi vårt närmsta shoppingcenter och skulle köpa nya jeans till lillkillen. De jeans jag ville köpa fanns inte i hans storlek men som tur var hittade han ett par som liknar de min fästman har. De var slitna och lappade och de var ju till och med ännu snyggare än de första så det var ju jättekul. Och roligt att det var han som valde vad han ville ha också!
 
Sedan åkte vi hem och gjorde lunch. Och efter lunchen blev jag helt död så jag sov i två timmar. den här starka solen är jag inte alls van vid.
 
Men sen gjorde jag ett ryck och diskade och bakade och då blev det genast mysigt igen:
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2014-04-05 20:44:41

Inget skapar mys så bra som nybakta kakor!

Svar: Hihi tack!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Eva

Publicerad 2014-04-06 10:10:49

åh vilken söt liten kille :) duktiga du som bakat önskar dig en skön söndag kram

Postat av: Charlotte

Publicerad 2014-04-06 19:02:11

Härligt att baka. Mums! :)
Hoppas du haft en fin helg!
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela