Countrylivingintheciity

Jag veeet att ni saknat mej!

Publicerad 2014-04-04 12:12:25 i Allmänt,


Här är jag och lillkillen. Jag, min fästman och sonen åkte ut en sväng och provade ett nytt café i närheten på lördagen. Mysigt och gott men inte världens bästa, som jag hade hoppats på eftersom det ligger så nära.
 
 
Efteråt så gick vi i parken och tittade på ankor. Synd att vi inte visste att de var så närgångna för då hade vi tagit med oss lite bröd.
 

På lördag kväll blev jag sjuk och på söndagen åkte jag till akuten. Jag var där tills på måndagen med för att jag hade så ont i magen. Men nu är jag ju som sagt bättre och har fått mej en tankeställare om maten. Jag måste försöka äta bättre. (Mer mat, mindre skräp och mer grönsaker och frukt) men det är så himla svårt. Jag har ju alltid ätit som jag gjort så det här känns så svårt.
 
Till helgen ska jag och äldste sonen baka chokladkakor med non stop´s på. Vi ska göra en provomgång och se om de blir så pass bra så att han kan sälja dem och spara till ett nytt Nintendo 3ds.
 
Vad ska ni göra till helgen? Kram!!!
 

Kommentarer

Postat av: shadaim

Publicerad 2014-04-04 15:23:55

Jag ska roa mig kungligt genom att jobba arslet av mig typ .... Aja det blir bättre, fått tummen ur å varit på några intervjuer nu iallafall.
Trevlig helg snyggo ;)
kram

Svar: Vad spännande med intervjuer! Det har du gjort bra! Ibland längtar man ju bara bort och så gör man inget åt det för att det känns så jobbigt att få nej. Jag håller tummarna för att du lyckas!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Freja

Publicerad 2014-04-04 19:18:37

Visst vill man att det närmsta fiket ska vara det bästa! Våra favvofik ligger på andra sidan stan och är bara öppna på sommaren... Vi hoppas de öppnar snart... Usch, det låter eländigt med din mage, hoppas du slipper ha ont igen!

Svar: Vad typiskt det låter ju ännu tristare. Bara ett säsongsfik då. Annars tycker jag det som ligger nere vid det stora torget är ganska bra. De hade maffiga maränger när jag var där sist och jag älskar ju allt som är sött! :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: browneyedgirl

Publicerad 2014-04-05 08:35:19

God morgon :)
Hoppas du får en toppen dag.Kram

Postat av: m

Publicerad 2014-04-05 08:49:11

Skönt att du mår bättre.
Själv håller jag på att återhämta mig från en grym magsjuka så helgen blir lugn och skön.
ha det bäst fina du!
Kram

Svar: Åh stackars dej! Det är ju det värsta som finns!Tur att du är frisk nu! Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Paula´s Blogg

Publicerad 2014-04-05 09:23:39

Skönt att du mår bättre!
Idag blir det frissan o så kanske ut o äta ikväll :) Imorgon till stan på en mässa är det tänkt. Maria Montazami är där :)

Ha en fin helg nu!

Kramis

Svar: Vad spännande med mässan. Om maria är där så blir det nog mycket folk med! :)Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Eva

Publicerad 2014-04-05 09:25:42

Skönt att du mår bättre :) och mysigt att fika :) ja magen vill ha nyttigt kanske :) jag tog bort gluten o är mkt bättre i min mage kram ha en skön lördag

Svar: Jag har tagit bort laktos och det känns lite bättre men jag håller med dej om gluten. Då hade nog min mage blivit jättebra. Jag älskar bara pasta så mycket! :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela