Countrylivingintheciity

Städ-söndag!

Publicerad 2015-03-09 14:20:56 i Allmänt,

 
 
På söndagen gick vi till kyrkan hela familjen. Himla mysig stämning och blandade åldrar så jag och yngste sonen trivdes. Äldste gick ut efter halva tiden men han gillar ju inte att vara i kyrkor ändå. Efteråt bjöds det på go-fika, som man säger i norrland.
 
Sen åkte jag och tvättade fyra tvättar och slängde ännu mer sopor så snart är hela altanen klar.
 
Sen hem igen och så gjorde jag lite mat och sen såg vi på film.
Jag trivs så mycket hemma nu när det blivit ljusare.
Jag längtar så mycket till nästa helg då jag ska klippa ner lite döda buskar och fota lite så ni får se vad det börjat växa.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela