Countrylivingintheciity

Singstar och vin -en rolig komination?

Publicerad 2015-03-01 12:03:43 i Allmänt,

 
Igår fixade jag till mej, åkte och köpte lite tulpaner och körde sen till min kompis Z.
Det skulle bara bli lite spontanhäng så jag kunde kika på hennes hus och höra vad händer i hennes liv (hon verkade ju ha så mycket på gång när jag kikade på Facebook och det är ju kul med driftiga människor).
 
I alla fall, Z och hennes man köpte sitt hus för ca 1 år sedan. De totalrenoverade det och köpte helt nya möbler. Helt galet då det är en dröm för många. Men jag tycker att de gjorde helt rätt. Kan man så varför inte. Jag är väldigt glad för henne. Hon förtjänar det bästa.
 
Här bjuder jag på lite bilder från hennes egeninredda radhus:
 
 
 

En jättecool tvättstuga har hon med. Vitlackade luckor och där man lägger in kläder och snygga stora tvättmaskiner och torktumlare.
Ja, jag kunde ju inte gå om kring som värsta paparazzin så ni för tänka ut det själva.
 
Z bjöd på lite nyttigt fika och sedan satt vi och pratade:
 

Det blev så himla trevligt att jag inte ville gå och då frågade om jag ville stanna på Mellon, eller t o m sova över så då sa jag så klart ja till båda.
 
Vi lagde lite mat ihop och hennes man var med och pratade hela tiden vilket var jättekul! Vi har ju inte umgåtts förut så att han våga snacka sådär på en gång var roligt.
 
 

Ja sen blev det då Mellon som vi kanske inte följde sådär slaviskt utan pratade vidare om allt möjligt.
Mer vin och sen Singstar.
OMG! Jag har inte haft sådär kul på länge!
Jag brukar väl inte våga bjuda så mycket på mej själv men nu sjöng vi alla i flera timmar och vi lade t o m upp en duett på Facebook när jag vaknade upp på natten tänkte att den kan jag ju inte ha kvar där!
 
Men som sagt en UNDERBAR dag och kväll.
Precis vad jag behövde så jag känt mej ledsen och ensam.
Jag kom hem idag för en timme sedan och tänkte hoppa över lunchen och åka och tvätta istället.
 
Stort tack till Z och hennes trevliga man!
Jag hoppas vi kan ses snart igen!
 
 

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2015-03-01 23:34:07

Så härligt det låter! Meh, jag ville se duetten, hur kunde jag missa den?

Svar: Hihihi den var jättekul men jag vill ju inte framstå hur lustig som helst, men som sagt, jag tyckte den var jättekul! :D
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela