Countrylivingintheciity

Nya rutiner.

Publicerad 2015-03-04 12:16:00 i Allmänt,

 
 
Om man bygger sin värld runt en människa så blir det väldigt tomt när hen inte finns längre. Så mitt nya mål är att vara lite med öppen och spontan. Inte idiot-öppen som jag var förut när jag var alldeles för naiv utan lite öppen för att träffa nya människor. Kanske ett biobesök med någon tjej som man inte känner eller kanske gå ut på något kul. Det var ju faktiskt så jag träffade min kompis M. Först på nätet och sen i verkligheten och nu är hon en av mina äldsta vänner.
 
Kanske inte det är så kul att ha en klängig person efter sig hela tiden så jag ska bli mer självständig. Jag däremot älskar när jag får känna mej behövd. Men alla är vi ju olika.
 
Så mitt mål är att minst en gång i månaden hitta på något utanför min bekvämlighetszon som kan få mej att bli mer öppen. Och så ska jag försöka hitta en ny bloggportal. Blogg.se är så stor att man drunknar i den och inte hittar de på några evenemang som tex Ameliabloggen eller Finest gör. Har ni något tips på var jag kan börja blogga?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela