Countrylivingintheciity

Hemmafix hela lördagen

Publicerad 2015-03-08 12:48:19 i Allmänt,


 
I lördags var det städning, diskning och körandes med sopor som stod på schemat. Sen var det en massa läxor som skulle göras eftersom sönerna varit sjuka förut och kommit efter. Grannen kom förbi med en smörgåstårta och sen iväg igen och köpa ett par byxor till sonen eftersom jag hade ett presentkort på H&M.
 
Sedan brädspel med barnen och vilopaus för mej medan de såg på tv och sen upp igen och hämta vatten och städa igen. Ja, puh, när solen kommer fram så ser man ännu mer vad som behöver göras men det blir ju i alla fall fint tillslut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela