Countrylivingintheciity

Hälsans dag idag på jobbet.

Publicerad 2015-03-09 16:28:00 i Allmänt,

 
 
Idag fick vi en massa gratis-varor som ska vara bra för hälsan. Jag plockade på mig bara några få då jag inte gillar så mycket nyttiga saker.... Vilket visade sig då jag gjorde hälsotestet. Jag ställde mej på en våg som mätte fett och muskler och jag hade precis lite för mycket på fett och precis lite för lite på muskler. Gah! Vad orättvist! Får man inte vara liten och kurvig utan att nån maskin dissar en!
 
 
 
Nåväl, jag tappade inte modet utan slängde mej på nästa apparat. Blodtryckstestaren. Jag berättade för mannen som gjorde testet att jag var missnjöd med det förra testet och han skojade och sa mej då går det här säkert bättre. Men icket! Jag har på gränsen till för högt blodtryck med. Jag är alltså en icket hälsosam person. Grrr, det är tur att jag har förberett min begravning för det här vet man ju inte hur det ska gå.
 
 
 
 
Provsmakade mina små påsar vid datorn sen och konstaterade, att är det här som krävs för att bli hälsosam då får det för 17 vara!
 
Kram på er!
 

Kommentarer

Postat av: Eva`s blogg

Publicerad 2015-03-10 09:24:31

det där är inte alltid så hälsosamt om man kollar kh innehållet ...och du skall väl inte klaga hur snygg som helst ;) njut av dagen kram

Svar: Haha, ja men tydligen så väger jag för mycket, men jag tar inte så illa vid mej, jag är ju rätt kramgo nu :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela