Countrylivingintheciity

Tog en beauty lördag.

Publicerad 2014-03-01 13:43:00 i Min stil,

Åkte till Perrys frisörsalong i Kungens kurva idag: http://www.perrysfrisorsalong.se/ och körde både en klippning och ögonfransfärgning. De är ju så grymt billiga så då kunde man unna sig. Ögonen syns det nog inte så stor skillnad på när man ser på fotot men i verkligenheten blev det väldigt bra. Ingen mer mascara på ett tag utan nu räcker det bara att jag böjer upp dem:
 
 
 
 
Hårfärgen fixar jag alltid själv hemma. och nu när jag är så blek så tycker jag den här brunröda färgen passar så bra.
 
Vågade inte fråga hårfrisörskan om hon kunde knäppa ytterligare ett kort så det tog jag själv ;) Här är jag med färgade fransar och ingen make up:
 
 

Trevlig lördag!

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2014-03-01 19:52:43

Åhh, så skönt! Jag älskar att gå till frissan, det är så lyxigt1

Svar: Ja och till det här priset tänker jag gå oftare än 2 ggr per år! :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Millans Värld

Publicerad 2014-03-02 08:55:06

Vad härligt att göra sig fin hos frissan.

Postat av: Eva

Publicerad 2014-03-02 10:30:28

Åh va fint jag funderar på att sätta dit lösa fransar :) men får se hur det blir ha en fin dag kram

Svar: Åh ja gör det! Sen måste du fota också så jag får se! :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela