Countrylivingintheciity

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2014-03-13 19:29:17

snygga saker :) va kul att du fick förlängt :) skoj skoj ha en skön kväll kram

Postat av: Freja

Publicerad 2014-03-13 20:45:25

Grattis till förlängningen, kul at du fick stanna där du trivs!
Sv: tack för ditt stöd och dina tips. För mig är det ju andra gången jag hamnar här och allt du tipsar om har jag koll på och har skalat bort allt som går. Jag har ett fantastiskt stöd av man och barn, hemma kan jag släppa greppet helt och hållet, och mannen har alltid varit den som skött barnens aktiviteter, föräldramöten och annat. Det handlar nog mer om att jag under så många år utsatts för så många av de saker som stressar oss i livet, med byta av jobb, flyttar, varsel och uppsägningar, mobbade barn och dödsfall i nära familjen, att det till slut bara blev för mycket. Jag har aldrig kunnat bygga upp de reserver vi normalt har efter min förra sjukskrivning, så när det blev en sak för mycket sa kroppen ifrån. En kan tycka att jag inte skulle tagit det nya jobbet, men jag mådde så pass dåligt på det gamla så jag tror att jag brakat ännu hårdare om jag varit kvar där. Nu har jag ändå en bra chef som håller i min rehabilitering, det hade jag inte haft om jag stannat kvar...

Svar: Ja precis det är andra gången. Jag tycker också du gjorde rätt att ta ett nytt jobb fast än det fanns risk för sjukdom igen. När det gäller jobb så ger man och ger och så fort man blir borta så tror man att de inte ska klara sig men det gör de så vila på med gott samvete.
Jag har också ett problem med mobbning. Fast jag tror nog han klarar det ganska bra. En kille är tydligen efter min äldste son, (han som är lite känslig), och då vaknar ju tigern i mej. Jag ska träffa honom idag efter fått höra detta igår och se hur det är med honom. Vad jag vill göra med den lymeln som är på min son går inte att skriva för då tror nog folk att jag blivit helt galen. Men ge upp om detta kommer jag i alla fall icket att göra.
Kram på dej fina Freja!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Charlotte

Publicerad 2014-03-14 20:38:49

Grattis! Vad kul!! :)
Jättefina kläder oxå!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela