Countrylivingintheciity

Representing....

Publicerad 2014-01-30 15:37:00 i Allmänt,

my home town idag på Björn Borgs huvudkontor...
 
 
 
Snart drar det ihop sig till fästmannens födelsedag. Min älskling blir 26 och det ska ju firas ordentligt! Jag sitter just i planerartagen och har kommit på något väldigt roligt! Han tror att det är något hemskt ;) eftersom jag har skrämt upp honom ordentligt, men det är det ju inte. Det är ju något jättekul!
 
Något annat som är kul är att råttorna verkar ha lugnat ner sig rejält sen jag satte in min nya dyra råttskrämma.
http://www.skadedjursfri.se/skadedjurskontakt-200/80 Det är en Silverline. Tydligen något som ska vara bäst på marknaden av de jag pratat med och jag känner mej ganska nöjd mot allt annat jag provat. Den ska ge fullt skydd efter två veckor men redan igår hörde jag skillnaden.
 
Kul med lön också. Synd att den försvann så fort bara. Det kom en massa räkningar på en gång nu i Januari som jag inte alls räknat med. Men det gör inget. NÄSTA månad blir bättre.. tänker jag jämt men man ska vara glad över att man är frisk i alla fall för det är faktiskt värst.
 
Snart är det helg också! (Ni märker att jag är på ett alldeles stålande humör idag). Underbart vilken skillnad det blir när man får sova!
 
 
Ha en underbar torsdag på er!
 

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2014-01-30 16:18:10

Hej. Ja lönen är bara någea siffror. Min sambo fick böter för fortkörning i går grrr......en så onödig utgift. Men det är bara att betala och se glad ut. Vilken tur att den där råttskrämmaren funkar. Måste följa din blogg nu så jag får läsa om hur den stundande födelsedagen blir.
Hej svejs.

Svar: Ja på måndag drar det ihop sig! Jag vill så gärna skriva vad vi ska gör men han läser ju min blogg då och då så jag vågar inte chansa :))
Usch, fortkörningsböter, vad himla typiskt. Det är 40 på en kort stäcka där jag bor och jag missar det ALLTID så nån gång kommer det nog att hända mej med :(
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Freja

Publicerad 2014-01-30 22:20:09

Sömn är nyckeln till ett bra liv!

Postat av: Therese

Publicerad 2014-01-31 08:04:44

Skönt att råttorna verkar dragit dit pepparn växer! Ha en fin helg, kram

Postat av: browneyedgirl

Publicerad 2014-01-31 08:56:12

God morgon :)
Ja synd att pengarna försvinner, man hinner se dom så kort stund.
Hoppas du får en toppen fredag

Svar: Tack tack, ja det är synd. Och synd är det också att vi inte fick sen en helbild på outfit:en men man kan inte få allt här i världen! :)
Hoppas du har en bra tisdag! Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: browneyedgirl

Publicerad 2014-01-31 08:56:13

God morgon :)
Ja synd att pengarna försvinner, man hinner se dom så kort stund.
Hoppas du får en toppen fredag

Postat av: Eva

Publicerad 2014-02-01 10:46:46

sömn är a och o fin bild på dig å jag hoppas du får en skön dag kram

Postat av: Synskadad fyrabarnsmamma

Publicerad 2014-02-01 12:39:37

Visst är sömn viktig det är ju därför det heter skönhetssömn :) jag håller med dig att pengar är bara en massa siffror och hälsan är det viktigast. Men så klart att det är väl ibland roligt att ha båda delarna... Vad spännande med födelsedag! undrar vad du har hittat på för skojsigt :) Får titta förbi så får jag veta...
Har börjat att blogga igen och ha nu en toppen lördag många kramar carina

Svar: Ja på måndag nästa vecka ska vi fira så det blir kul :)
Vad bra att du kommit igång med bloggandet igen!
Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Synskadad fyrabarnsmamma

Publicerad 2014-02-01 13:40:11

Vad bra det där med råttorna... Har du något knep gällande pälsänglar sådana djur som äter kläder kram kram

Svar: Haha, nej något sådant knep har jag inte! kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Millans Värld

Publicerad 2014-02-02 08:53:55

Ja det är väldans synd att det alltid är så mycket pengar som försvinner i räkningar.
Ha en fin Söndag!
Kram

Svar: Kul att se dej igen! Ha en fin tisdag! :)Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: ergo sum

Publicerad 2014-02-02 18:51:21

Hej fina du!

Ville bara kika in till dig och se hur du har det! Är så glad av att läsa att det känns bra med äldsta sonen och att han trivs hos dig! *ler*

Härligt att läsa också att råttorna verkar ha fattat signalerna.. Det ÄR inte mysigt med dessa äckliga djur.

Bra att du får lite mer sömn och att arbetet inte är lika stressigt längre - du, hur går det för dig med den där lokalen som du kanske skulle hyra?

Hoppas din fästman får en bra födelsedag!

Kramar

Svar: Angående lokalen så har nr till han som hyr ut den flyttat sig från min bil till min jackficka... jag har alltså inte vågat än :) Åh, önskar att jag hade någon som kunde ge mej svar på en del frågor och kunna se om den här iden skulle bära eller brista :)
Kram!!!!
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela