Countrylivingintheciity

Tonåringar! Gah!

Publicerad 2014-02-05 08:12:00 i Allmänt,

Tänk dej att ha ett barn som hela tiden slingrar sig när det gäller läxor. Sedan kommer du på hen med att ha haft läxor men inte gjort dem på flera månader. Du får ett utbrott och lite senare går läxorna så bra. Lite för bra va? Du är ju inte dum så du kommer på att hen kör Google translate på all engelska och plötsligt undrar du om det är nån jäkla läxa som är ordentligt gjord nån gång???!!
 
Då spelar det ingen roll att du var kontorschef förr för att din unge kollar på dej som du är dum i huvudet när du förklarar varför man måste göra sina läxor. Mmm,tonåringar...
 
Gahhh !!!

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2014-02-05 16:37:37

intenet över huvudtaget idag kan dom hitta svar på allt och jag förstår dig väl ...hoppas det blir bättre med tiden då :) ha det gott kram

Svar: Ja det går ju upp och ner som säkert för alla andra. Nu verkade han fatta och jag bad även klassföreståndaren förklara för ungarna varför man pluggar överhuvudtaget :))
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Freja

Publicerad 2014-02-05 19:34:16

Hahaha, det är som att du beskriver min dotter... Sonen är som Jesus, kan inte ljuga, vill alltid göra rätt, men dottern hittar alla genvägar och kryphål som finns!

Svar: Ja, HUR kan de vara så olika?! Det är ju så skumt! :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Millans Värld

Publicerad 2014-02-06 08:20:06

Oj, oj, kan förstå att du blev arg.
Kram

Postat av: Paula´s Blogg

Publicerad 2014-02-06 09:13:18

Ja, så är det med tonåringar :) Jag har ju 3 så jag vet vad du skriver om ;)Dock blir ju äldsta dottern C 20 år i april....börjar lite förstå ;)

Ha en fin torsdag!

Kram

Svar: Vad skönt att hon börjar förstå lite mer nu. Det är ju uttröttande att behöva tjata och förklara allt. Hu för tre stycket!!! ;) :)
Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela