Countrylivingintheciity

Smaskens !

Publicerad 2014-02-27 09:23:38 i Allmänt,

Igår hittade min kille några små söta pasteller till ett lågt pris som jag genast beställde. Det var fodral till surfplattor till mej och sonen (en rosa och en blå) och ett mobilfodral eftersom mitt Guess-fodral gick sönder.
 
 
 

99 kr för fodralet till surfplattan och 45 kr för mobilfodralet. Med frakt och lillkillens fodral blev det bara 321 kr.
Jag längtar verkligen tills när dem kommer! Vad längtar du efter denna torsdag?
 
 

Kommentarer

Postat av: browneyedgirl

Publicerad 2014-02-27 13:12:26

Smidigt som bara den att ha :)
Gillar rosa....*hihih*
Kram och ha en toppen dag

Svar: Jag med :)) Åh hoppas de kommer snart! Kram! Och trevlig helg!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Freja

Publicerad 2014-02-27 19:34:30

Just nu längtar jag efter choklad...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela