Countrylivingintheciity

Litet konstigt resturangbesök

Publicerad 2014-02-26 10:29:44 i Allmänt,

Igår bjöd killen mej på restaurang.. (som jag valde). Det kändes så lyxigt att vi äntligen slutar nästan samtidigt och att vi båda jobbar i stan så vi gick till en restaurang i city som jag trodde var både prisvärd och mysig. Men icket.
Jag går inte dit igen och jag är så besviken efter jag velat att han skulle få smaka på röding för första gången i sitt liv och så var den så smaklös.
Recensionen av restaurangen finner ni här: http://www.restaurangkartan.se/016564/Restaurang_Blekholmen
Och självklart är det jag som behållit mitt gamla namn Wildrose där.
 
Efter restaurangen smet vi in på ett litet fik i närheten men det var ganska högljutt så jag hade svårt att slappna av. Har ni något tips på cafeér i Sthlm som inte är stimmiga och även är murriga och mysiga? Annars brukar jag alltid gå till John Chris nära Åhlens C: http://johnchris.se/
 
Det blir mycket länkar idag. Dagens bästa länk kommer här: http://justdu.nu/2014/february/fotografering-del-1.html
Supersköna tjejer som skriver peppande och jämför med skyltdockor och vi ser ut och har annars väldigt smarta och peppande inlägg. En riktig feel good blogg!
 
 
 
Hoppas att ni får en riktigt härlig Onsdag. Var ni än är!
 
 
Röding, i ljuset av en röd (!) lampa
Tröstätande av morotskake-muffins
Såhär glad blir man när man bara blir stressad och irriterad när man hoppades på en myskväll.
Tur att killen livade upp mej på tågresan hem i alla fall.
Oj, nu ser jag också att jag behöver klippa mej med. Jag får nog prova något ställe
i närheten av där jag bor för omväxlings skull.
 

Kommentarer

Postat av: Marre

Publicerad 2014-02-26 17:54:19

Trist när det inte motsvarar förväntningarna. Men John Cris låter intressant, får ta vägen förbi där vid nästan tripp till Hufvudstaden.

Svar: Ja det tycker jag verkligen! Favoriten är kaffet 24 carat. Med grädde, marchmallows och en massa smått och gott! :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-02-26 19:59:56

Så trist att det inte var bra! När de har så fina råvaror är det ju synd att de inte klarar av att laga till dem!

Svar: Ja precis, det är synd om det legat i värmeskåp så länge att de förlorat smaken eller hur de nu gjorde för att lyckas med detta :(
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Eva

Publicerad 2014-02-26 21:00:30

Usch va trist då ja prova på annat nästa gång & hoppas det blir bra men ni fick det mysigt på väg hem ju ;) kram

Svar: Ja precis så får man tänka :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: yasmine modell mamma och fru

Publicerad 2014-02-27 00:07:58

åh röding som brukar vara såååå gott.
jag älskar det.
ja vi var och grillade i tyrestaby så mysigt och det var länge sedan jag var där
kraaam

Postat av: Millans Värld

Publicerad 2014-02-27 07:35:57

Tråkigt att gå ut och äta och inte bli nöjd.
Ha en fin dag!
Kram

Svar: Ja, men det är trevligt att prova olika så man får nya intryck. Och nu hade vi något att prata om. Hur DÅLIGT det var! Fniss fniss!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Eva

Publicerad 2014-02-27 08:26:24

God morgon tjejen ...vill önska dig en skön dag kram

Svar: Tack detsamma fina Eva! Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela