Countrylivingintheciity

Liten och söt.

Publicerad 2014-02-09 09:46:00 i Allmänt,

Igår var jag och hälsade på min kompis M och hennes familj. Hon har just genomgått ett kejsarsnitt och jag tänkte hon kunde få vila någon vecka innan hon fick besök av mej. Men oj vad hon såg ut som vanligt när vi sågs! Hon var ju precis som innan graviditeten!
 
Vi åt lunch ihop och mina barn fick prova några spel från hennes man som de gillade väldigt mycket. Lillflickan var så söt och verkade äta bra. Det är ju himla jobbigt när de inte vill äta eller när man själv inte har mat. M berättade att hon tänkte börja jobba om några månader lite då och då och det tycker jag var en väldigt bra ide. Tänk om man kunde göra så jämt. Ibland har man ju energi och inspiration och kan jobba jättemycket och vissa veckor går det ju trögare.
 
 
 
 
 
 
När jag kom hem hade jag en massa planer på att städa och fixa men det blev inte mycket av det. Åkte och handlade lite och så såg vi på en film jag och barnen.
 
Idag ska jag på handbollsträning med äldste sonen och så är det MIN ÄLSKLINGS FÖDELSEDAG IDAG!!!!
Vi kan inte ses eftersom han jobbar natt men imorgon ska han firas ;)
 
Ha en bra söndag allihopa! Kram!!!
 

Kommentarer

Postat av: Paula´s Blogg

Publicerad 2014-02-09 10:11:05

Här är det också regnigt idag..all snö ser ut att smälta bort. Och halt är det också!

Idag ska bilen tvättas tänkte jag o så tvättar vi kläder, igen!

Ha en fin dag!

Kram

Postat av: Freja

Publicerad 2014-02-09 22:14:35

Mysigt att få snusa på bebis!

Postat av: Eva

Publicerad 2014-02-10 10:58:17

Låter mysigt o va mysigt med en liten baby :) grattis till din kille :) hoppas ni får det trevligt idag kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela