Countrylivingintheciity

Fick ett litet bud igår.

Publicerad 2014-02-13 08:58:44 i Allmänt,

 
Fick ett nalle-bud igår till jobbet av min kille. Väldigt gulligt och omtänksamt! Jag blev så glad! Små nallar som jag gillar så mycket och så god choklad till det. Nu är det bara ca två v kvar på det här uppdraget och jag kommer att ha väldigt blandade känslor. Dels är det kul att börja på något nytt och lära sig nya saker och dels har det varit väldigt roliga och duktiga människor som jag har mött här. Och varierade arbetsuppgifter. Jag har ingen aning om var jag kommer att vara sen bara att Proffice nog kommer att hitta något nytt spännande jobb.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2014-02-13 09:24:47

Vad gullig han är! Spännande med nytt ställe, men förstår dig...måste vara svårt att bara ställa om när man jobbat in sig på ett ställe! Kram

Svar: Ja visst är han. Han är så gullig och omtänksam. Han kan verka butter ibland och macho men han har ett hjärta av guld och jag kommer alltid på första plats <3Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: TantGlad

Publicerad 2014-02-13 13:22:27

Villken jättehärlig överaskning. Så omtänktsamt och roligt att få .
Kramkram från mig.

Postat av: Home2tiny

Publicerad 2014-02-13 17:43:17

Men vilken härlig överraskning, så otroligt gulligt. Tack för dina ord hos mig o nu hittade jag ju hit också. Ha en mysig kväll. Kramisar Tina

Svar: Tack detsamma!Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Freja

Publicerad 2014-02-13 20:58:09

Så fint! Söta nallar och smaskig choklad, härligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela