Countrylivingintheciity

Det har varit en hård vecka.

Publicerad 2013-11-30 17:17:02 i Allmänt,

Fast jag vabbade måndag och tisdag så har det varit mycket på jobbet. Jag är den enda som svarar på alla förfrågningar som kommer via Björn borgs kundtjänst och webben och även om det kan se glammigt ut med att få jobba nära designers och bli bjuden på middagar så måste man vara 100 % fokuserad när man väl sitter där framför datorn och telefonen.
 
 
 

Det kan komma fråga om rabatt på ordrar, återbetalningar och lagerförändringar och då måste ju rätt bli rätt. Vilket det inte alls blev i fredags. Usch vad jag skämdes! Hoppas att jag klarar det bättre nästa vecka då jag är inne på min fjärde vecka hos dem.
 
 
 

Riktigt snygga underkläder i bakgrunden ;) Och fina sportkläder med!
 
Idag var jag handbollsmorsa. Inte lika glammig men väldigt stöttande. Det fanns ingen annan förälder som skrek så mycket som jag. Jäklar vad hetsig jag blev ett tag! Men kul var det!
 
Nu ska jag iväg till akuten snart. Har en bokad tid för storkillen som kanske fått urinvägsinfektion. Får se vad de säger.  Hoppas ni andra kan ta igen er framför tv:n med mys och godis.
 
Kram!
 
 

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2013-11-30 22:58:25

Det är av misstagen en lär sig! Nu kommer du att bli bättre på ditt jobb än du blivit utan ditt misstag! Hoppas det gick bra på akuten och att han inte har urinvägsinfektion!

Postat av: TantGlad

Publicerad 2013-12-01 10:07:56

Snygga kläder Du!
Tittar in och önskar dig en fin 1a Advent!
Kramizar från mig!

Postat av: Eva

Publicerad 2013-12-01 10:16:36

Fin du är vännen & förlåt för jag har inte hunnit skriva ett svar till dig på mailen jobbar bara känns det som , men jag skall skriva så fort jag bara kan å är ledig ok....ha en skön advent kramen

Svar: Ingen fara Eva, vi hörs sen när du kan. Kramen!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: yasmine modell mamma och fru

Publicerad 2013-12-01 14:54:54

ja visst är det så kul att få planera barnkalas mm.
Nu ska jag ta och laga lite mat
hoppas du har en fin första advent kraam

Svar: Tack detsamma!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: maria at inredningsvis

Publicerad 2013-12-05 17:40:15

Snygg outfit:) och skön blogg här

Kolla gärna in min nya post..ett vackert juldekorerat hem:)

LOVE Maria at inredningsvis - Swedish decor, food, and fashion

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela