Countrylivingintheciity

Så himla trött

Publicerad 2013-12-27 14:29:00 i Allmänt,

Vad är det med mej?! Jag kan inte sova på nätterna längre utan vaknar hela tiden. Och på dagarna är jag som ett vrak. Kan det vara vädret som påverkar så mycket? Imorse var det kolsvart när jag skulle gå till bilen och när jag sedan startade den och slog på ljusen såg jag att det var dimma. Det var inte mysigt alls att köra till jobbet då.
 
När jag kom till jobbet hade jag 176 nya mail! Nu har jag betat mej igenom så jag bara har ca 30 svåra kvar. Tror jag ger upp om en timma och masar mej hemåt.
 
Fästmannen är fortfarande sjuk. Han har haft feber från och till i en månad. Han var ju på sjukhuset två ggr den här veckan och de tog prover men säger fortfarande att det bara är en grym förkylning. Hur är det med er? Någon som har sett Hundraåringen på bio än?
 
 
Kram!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Paula´s Blogg

Publicerad 2013-12-27 18:39:08

Usch ja, vad mörkt det varit idag..kom också snöblandat regn..& trött är jag...'Kram o hoppas att kvällen blir brao skön...

Postat av: Freja

Publicerad 2013-12-27 19:17:52

Jag sov som en kratta i natt och har varit helt utschasad hela dagen. Trodde det berodde på att jag sov "på aga", orolig för att inte vakna till jobbdagen som låg så ensam mellan alla lediga dagar. men sen visade det sig att magen är kaputt, så det var säkert det som gjorde att jag inte sov bra i natt. Så nu är jag trött OCH illamående, kul fredag...

Svar: Usch, ja jag såg att fler bloggare också varit trötta så det verkar vara vanligt :( hoppas du känner dej piggare nu. Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Charlotte

Publicerad 2013-12-28 15:00:18

Oj det var många mail..!
Hoppas du trots sömnbrist haft en fin julhelg och snart kan sova ut igen!

Svar: Ja nu är jag pigg igen! :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Charlotte

Publicerad 2013-12-28 15:00:18

Oj det var många mail..!
Hoppas du trots sömnbrist haft en fin julhelg och snart kan sova ut igen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela