Countrylivingintheciity

Mer död än levande...

Publicerad 2013-12-10 09:04:00 i Allmänt,

Igår träffade jag min käre bror på Barcelona Tapas Bar. Vi hade inte sett på jättelänge så vi pratade en massa, åt och drack och sedan åkte vi hem till torpet. Det var jättekul att se honom. Han är 16 år yngre än mej men vi är inte så stora så det var kul när personalen såg oss två och bestämde att de skulle kolla vårat lätt när jag beställde en lättöl :)
 
 
 
 
Efter vi hade setts så såg jag på Paradise Hotel. Jag kan bara inte missa det! Med skräckblandad förtjusning ser jag hur långt människor kan gå för att få det dem vill ha. Och man kan ju inte skylla på att de är unga. Många vuxna armbågar sig fram genom livet också för sin egen vinning skull. Mycket fascinerande!
 
Klockan fyra på morgonen kom fästmannen hem från julbord som han och kollegorna hade varit på i gamla stan. Vi pratade väl i en och en halv timme så idag känner jag mej så död!
 
Tur att det inte har kommit in så många ordrar så jag hoppas att resten av dagen blir också blir lugn.
 
Kram!
 
 

Kommentarer

Postat av: ergo sum

Publicerad 2013-12-10 11:46:29

Härligt att läsa ifatt din blogg!! Hoppas du har det riktigt bra på jobbet och trivs väl! Grattis till din fästman också. *ler*

Kramar

Svar: Ja jag trivs mycket bättre här. De är mycket snällare :) Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Freja

Publicerad 2013-12-10 17:31:08

Ohh, den där döden som kommer av att en inte sovit så mycket som en borde, den är inte lätt att tampas med... Hoppas dagen gått bra!

Postat av: Paula´s Blogg

Publicerad 2013-12-11 10:42:48

Vad trevligt ni haft det :)
Jag är tillbaka på wordpress nu...bloggen,fi bara strular.....irriterande alltså!

Ha en bra onsdag!

Kram

Svar: Ja jag såg det nu. Vilken fin blogg du har!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Annika

Publicerad 2013-12-11 10:45:49

Sv: Ja, jag har saknat dig. Hittade dig igen tack vare att du kommenterat hos någon annan.Nu minns jag inte vem. Hoppas du känner dig piggare under dagen. Kram Annika

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela