Countrylivingintheciity

Julstädning i helgen

Publicerad 2013-12-18 09:48:00 i Hemma hos oss, Jul,

I helgen hjälptes vi alla åt att städa och pynta inför julen. I köket sattes nya gardiner upp.
 
 
 
Granen är dock inte klädd än. Jag väntar på lönen och sedan bär det iväg för att köpa belysning och kulor.
 
 
 
Yngste sonen fick också upp sina julgardiner och lite julpynt.
 
 
 
Och vinflaskorna måste också få känna av julstämningen!
 
Idag är andra dagen jag vabbar. Yngste sonen har haft ont i halsen och feber. Det börjar bli lite bättre så jag får se om han kan gå imorgon. Annars kommer nog min fästman hjälpa mig eftersom jag känner mej stressad över jobbet. Det är ju mycket som händer med webbförsäljningen nu inför jul och jag vill ju vara där och hjälpa till. Och fästmannen börjar inte sitt nattpass förrän på fredag så nu borde han kunna stiga upp på fm imorgon.
 
Jag har annars känt mej väldigt risig med. Igår mådde jag jätteilla och var trött. Jag somnade flera gånger. Lillkilen låg ner nästen hela dagen med och såg verkligen ynklig ut.  Nu ska jag kika in till er och se hur ni har det och sedan ut och handla mat för det börjar bli tomt i kylskåpet här hemma.
 
Kram!
 
 

Kommentarer

Postat av: Paula´s Blogg

Publicerad 2013-12-18 18:06:13

Krya på sej sonen o hoppas att inte du blir sjuk..
Jag har ju inte mått såå bra som du vet ifall du läst på bloggen. Har en konstig yrsel på gång.....Läkaren imorgon..
Inte har jag nån julstämning o vet ej när vi tar in granen..borde ju städa....Hoppas på morgondagen el lördagen är det senaste....
Ha en bra onsdagskväll!

Kram

Svar: Vad sa läkaren? Hittade de något fel?Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Freja

Publicerad 2013-12-18 20:40:55

Hoppas sonen snabbt kryar på sig och att du inte blir sjuk. Det ser så mysigt juligt ut i ditt hus!

Svar: Tack så mycket! :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Tess

Publicerad 2013-12-19 10:43:16

Eller hur! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela