Countrylivingintheciity

Dinner and movie

Publicerad 2013-12-28 22:37:23 i Allmänt,

Åh vad jag bara älskar min kille! Efter tre år så klär vi fortfarande upp oss en gång i månaden och går ut och äter. Idag blev det både middag, bio och en liten present ;)
 
Han frågade mej imorse om jag ville se Hundraåringen på bio. Jag blev lite paff och sa att det är väl inte din stil men då sa han nej kanske inte det men jag såg på bloggen att du var intresserad av den så då tycker jag att vi åker nu! <3 <3 <3
 
Åh! Sånt där gör verkligen att jag smälter! När en man kan se de lilla detaljerna och försöka tänka ut vad man verkligen kan bli glad över!
 
Så den här gången blev det middag på Texas Long horn som jag bara älskar! Mums vad gott med ribs och öl!
 
 
 
Sedan gick vi runt i gallerian och han hittade en jättefin tröja som jag kände att jag var för snål att köpa. Det blir ju ingen vinter det här året. Men jag kollade faktiskt på en sådan både det här året och förra så den kommer jag definitivt att behöva nästa gång jag åker till Norrland ändå.
 
 
 
Och hundraåringen då? Om den var bra? Den fick lätt 9 av 10 av mej! Jag vet inte när jag skrattade så grymt mycket! Den måste ni bara se! Hoppas att ni alla haft en underbar lördag med! Och imorgon, är det ytterligare en ledig dag! Jippie!!!!
 

Kommentarer

Postat av: Synskadad fyrabarnsmamma

Publicerad 2013-12-29 07:14:51

Jag håller verkligen med om att de där små detaljerna är så viktiga och jag förstår dig att du blir så glad att din kille kan se dem! Det är nog så där man ska göra ta hand om varandra så som ni gör ack så viktigt. Har tänkt själv att se denna film för den verkade så bra... ha nu en jätteskön söndag många kramar Carina

Postat av: Paula´s Blogg

Publicerad 2013-12-29 10:33:09

Vad mysigt !
Ikväll ska vi ha besök av våra vänner G & M med familj. Vi blir 10 personer!
Jag håller på med städandet o ska alldeles snart börja med dagens lunch!

Kramen om

Postat av: browneyedgirl

Publicerad 2013-12-29 17:08:23

Vad mysigt =) sådant blir man glad av. Kram och ha det fint

Postat av: Tess

Publicerad 2013-12-29 18:29:08

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

Postat av: Freja

Publicerad 2013-12-29 20:24:57

Så mysigt det låter! Fast just nu behövs inte den tröjan i Norrland heller, här slaskar det...

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-30 11:14:53

Så fin du är i din tröja å en gullig kille har du då, ja den boken har jag läst så filmen måste ses :) ta hand om dig å ha en skön dag kramen

Svar: Tack! Ja filmen är så rolig! Jag satt och skattade högt i salongen.
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Eva

Publicerad 2013-12-30 11:15:29

jag är ju Eva i inlägget ovan :)

Postat av: Eva

Publicerad 2013-12-31 10:02:33

GOTT NYTT ÅR önskar jag dig kramen

Svar: Detsamma önskar jag dig! :)
countrylivingintheciity.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela