Countrylivingintheciity

Bad, bus och andra stormar

Publicerad 2013-12-01 18:25:00 i Allmänt,

Idag åkte jag och barnen till badhuset. Dags för adventsdopp!
 

De verkade ha väldigt roligt medan jag blev kall och tröttnade fort.
Det är tur att iPhone finns så man kan sitta och surfa bredvid.
 

Efter badet åkte vi och kikade efter en jacka till stora sonen men ingen föll i smaken.
 
Så det blev att åka hem och laga mat. Tänkte jag.
 
Men det blåste så mycket att ett träd hade vält över vägen.
 
Det blev att köra väldigt försiktigt förbi och sedan skynda sig in i stugan och värma oss.
 

Tur att den lille killen inte var ett dugg rädd.
 
Han plockade genast upp tomteluvan ur våra julsaker som fortfarande står i hallen,
 
och lekte tomtenisse och dansade till julmusik i sitt rum.
 

Hoppas ni har haft det en trevlig första advent, hur ni än valt att fira den.
 
Kram!!!!
 
 

Kommentarer

Postat av: Freja

Publicerad 2013-12-01 22:50:24

Ohh, tur ni kom helskinnade hem!

Postat av: Ergo Sum

Publicerad 2013-12-02 00:35:01

NU har jag äntligen fått tid, och innan jag somnar vill jag bara säga att du skapat ett trevligt kryp in här. *ler* Skönt att läsa att du slapp magsjukan! Ta hand om dig nu i veckan!
Kramar

Svar: Tack så mycket! Ja ta hand om dej du med. Svåra frågor du ställer ibland. Vad tycker du är meningen med livet?Kram!
countrylivingintheciity.blogg.se

Postat av: Therese

Publicerad 2013-12-02 07:52:33

Haha söt liten tomte! Ha det gott, kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den här bloggen handlar om mitt liv på landet och mitt jobb i huvudstaden. Följ med mej i mina motgångar och medgångar men glöm inte att hålla god ton. I den här bloggen stöttar vi varandra så inget trollande, tack ;) Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela